maandag 14 februari 2011

Valentijnsdag

Gisterenavond, even na het avondeten, samen met Asia, moeder, Agnes en Rien kreeg ik de schijterij. Langzaam werd het steeds moeilijker om te poepen. Na een kwartier kreeg ik enorme krampen in mijn buik en moest ik in gezwinde spoed naar het schijthuis. Een explosie van waterige faecaliƫn volgde. Moeder, Rien en Agnes vertrokken rond half acht, zodat Asia en ik nog een hele zondagavond hadden. Echter, de borrel smaakte me niet en even na elf uur ging ik naar bed. Daar had ik het moeilijk mijn buik in bedwang te houden, maar als ik eruit moest leek het wel alsof ik in mijn naakte staat rond huppelde op de Noordpool. Ik kon niet ophouden met beven. Klappertandend zat ik op de pot en kreeg de verschrikkelijkste maagkrampen te verwerken. Asia bleef gelukkig beneden feest vieren, dus de hele nacht had ik het bed voor mezelf. Zelfs rond half zeven, een half uur voordat ik eruit moest, spoot de ontlasting met de kracht van een volwassen geyser in het Yellowstone park de emaillen pot in. Toch ben ik rond kwart voor acht naar mijn werk gegaan en ofschoon ik me nog een beetje misselijk voelde had ik geen last meer van diarree. 's Middags werd ik zelfs verrast door een Valentijnskaart van iemand die mij een heel prettige collega vindt. Nu uitzoeken wie dat geweest moet zijn of is het beter dit maar niet te achterhalen.

Asia, Asia, Ala en Roza in Brielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten