zondag 13 februari 2011

Zondag

Wie zal dit lezen als ik dood ben?
En hoe lang nog na mijn verscheiden zal deze site blijven bestaan?
Intrigerende vragen natuurlijk, want is dat, als antwoord op de laatste vraag, 50 jaar, 100 jaar of  zo lang de wereld bestaat. Bevindt zich dan een data-station in de ruimte waar alle informatie over de wereld opgeslagen zal zijn?
Vandaag even niet naar het werk. Gisterenavond traditiegetrouw een flesje wodka koud gemaakt en nu dus met de gebakken peren zitten. Het is kwart voor twee. Zojuist nog even met vrouwlief het bed in gedoken.
Om vijf uur komen moeder, Agnes en Rien bij ons eten. Met onze laatste centen hebben we boodschappen gedaan. We hadden nog vijf euro over, waarvan er, tijdens ons bezoek aan de kerk gisterenavond, vier in de collecteschalen verdwenen van de Sint Jozef parochie. We hopen dat moeder Asia een verjaardagscadeau geeft in de vorm van liquide middelen, zodat ik morgen kan tanken om met de auto naar het werk tekunnen als het blijkt te regenen (anders gewoon met de fiets natuurlijk).
Ik op mijn vijftigste verjaardag in Polen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten